mandag 19. november 2007

Pulau Tioman.. Malaysias perle :)

(ej he lagt ut for tre daga so dokke maa ned paa sida aa begynne aa lese fra 16.11.07 :)

18.11.07

Ej forste ikkje malaysisk skrivespraak so ej vekje korleis ej legge ut bilde her.. e vel uansett umulig me tanke paa kor TREGT(!!!!!) nettet e her ogsaa :)

Idag vokna vi gryyytidlig av en hane som stod rett utafor cabin'en vaar aa gaula.. Sto opp i ni tida fordi vi hadde en avtale med en kjempeskjoenne gammale mann som skulle baat'e oss til ei oey som heite Coral Island (ser den fra Tioman Island) der vi skulle snorkle. Vi moette opp aa fekk utdelt snorkleutstyr og so gjekk vi ned i baaten.

Vi kjoerte foerst to stk til ei strand som heite ABC Beach paa Tioman, aa der va so fint at vi fann ut der aa da at dit skulle vi stikke dagen etter aa bo der i et par daga. Han mannen kunne frakte oss dit med baat sa han. Naar vi slapp av dei to folka (infoedde) so ropte der ei dame som lurte paa om vi skulle til Coral Island. Ho ville bli me aa fortalde at ho hadde proevd aa faa tak i folk heile veka som skulle dit. Etter en morsom aa bumpette tur me ikkje verdas stoedigaste baat so kom vi fram til Coral. Der fekk vi beskjed om aa legge handa uti vatne me noke broed i. Fiskane kom i fleng aa aat av hendene vaare.. Driitkult!!

Under vatn va de helt fantastisk fint me masse farga koralla aa fiska.. Fiskane va kjempenyskjerri aa nokre gonga va der so monge rett forann maska mi at ej saag ingenting.. So satte ej i et hyl gjennom snorkelen naar en av dei beit mej i oera. Hehe :) Jauda.. vi va paa tre forskjellige plassa aa snorkla aa sjansane for aa sjaa baade blekksprut aa skilpadde va store, men vi saag desverre ingen :( MEN, ej saag Nemo'a :D Dei va dritsoete aa de va akkurat sann so paa filmen.. Dei gjoemte sej inni sann korallrev so ser ut so spaghetti aa der va bittebittesmaa Nemo baby'a so for omkring inni korallane.. NICE!! Til slutt va vi paa Blue Laguun aa bada oss.

Krittkvite sand so loooongt du kunne sjaa baade paa land aa nedi sjoeen..Malaysia e et FANTASTISK LAND!!!!!!!! Etterpaa kom vi i land igjen paa Salang Beach, der vi bor, aa ho dama (som for oevrig va 43 aar) blei me i land aa aat lunsj der ilag med oss foer han mannen (Terry) kjoerte ho til ABC me baat igjen. Til lunsj fikk vi maur i maten. DE va ikkje so veldi deiligt, men vi aat no forde. Her e so masse sann mini mini mini pissemaur aa dei kjeme i maten overalt. Men de e no bere proteina ,) Gleda mej til aa komme ABC Beach imorga.. E i grunn nok me to daga paa en bitteliten plass me null folk ;) Pluss at der kosta de 15 ringit for dobbeltrom MED myggnetting. Dvs under 25 kr for natta. Delt paa to ;) De e so latterlig billi her. I kveld skal vi Kjoepe en fersk fisk me en eller anna so he vore aa fiska aa so skal vi paa en mini resturant som visst nok tilbereda fisk til dej viss du he me dej fisk sjoel. De kan bli spennande ;)

PS: Las forresten paa et skilt her borte at viss en muslim drikke, selge eller kjoepe licker or any other intoxicated drink (dvs oel, sprit o.l) so vil dei faa 5000 RM i bot (ca 8000 kr), fengsel i opp til tre aar aa 6 piskeslag. JEARRAAA!!! Nice.. Vi he bestilt oss oel me han Terry idag.. Fire smaa oel kvar so han maa hente paa en anna del av stranda. Haape han ikkje verte fengsla aa piska ;)

17.11.07

Vi kom fram til Tioman etter en ca 2 timers lang baattur og va lettare deprimerte naar regner hoelja ned. Vi spurde en lokal mann om det regna masse her for tida aa fekk til svar at det «e tross alt monsoon(regntid). Foerste rommet vi fekk va en stor vaat flekk paa senga fordi det lak i taket.l Humoeret datt. Vi fekk bytta rom aa der va de heldigvis toert, men minst like masse maur paa golvet som i det forrige rommet. (e faktisk ikkje so gale so de hoeres ut.. Enn blir vandt me de meste her :)) Plutselig forsvann skyene aa regnet aa Salang Beach viste sej aa vere de finaste ej noken gong he sett.

Vi enda opp me aa ligge paa stranda heile dagen aa vi plukka skjell i haugevis som vi laga macrame-smykke av. Paa tur til andre sida av stranda saag vi noke ej trudde va ei krokodille me engong. Jesus kor ej kjipte mej. Gigantiske Iguana kryr det av paa oeya her, men slik vi he forstaatt det so e ikkje dei falrige. Heller redde oss. Dinne va vel ca 1,5 meter lang.

Godt solbrendte i nakken av all plukkinga tok vi turen til hytta vaar aa fekk dusja oss.

So gjekk vi ut med kamera aa skulle ta bilde av oeya. Vi fann ei huske paa en skikkeli idyllisk plass aa bestemte oss for aa ta bilde der av oss sjoel.

Midt i photosessionen skjedde vel noke av det so he vore kulast paa heile turen. Der kom en APE gaa'ande rett mot oss. Ej blei foerst veldi redde forde han va so braasikker aa kom imot oss i stor fart, men han stoppa opp et par meter i fra oss aa bere kjika paa oss foer han tusla vidare. De e so kult naar sanne dyr bere dukka opp i de fri.. E liksom ikkje de samme som naar vi e i dyrehage :)

Seianre saag vi en katt uten auge, men de kan vi ta naar ej kjeme heimjen ;)

Om kvelden dusja vi, ilag, igjen, sida vi he funne ut at de e kjekkast. Aa staa i dusjen me maur paa golvet aa firfisle paa veggane utafor so e de godt aa ha ei hand eller en fot aa holde i, eller vertfall ha i naerheita ;) Kvelden bydde paa bildesjaaing, fnising, dagbokskriving aa familyguy :)

16.11.07

Kjempedopa aa sleten av flyturen tok vi taxi fra Kuala Lumpur flyplass i hall 8 tida om morgonen. Turen gikk til Puduraya Taxi and Bus central der vi rakk akkurat bussen som skulle til Mersing. Etter 6-7 tima i buss med X-antall motorstopp kom vi endelig fram til Mersing der baaten til Tioman skulle gaa. Naar vi kom til Baathavna hadde siste baaten akkurat gaat aa vi saag den forsvinne rett forann augene vaare. Vi maatte ta inn paa hotell i Mersing for natta. En mann kjoerte oss etter tur paa en sur gammal moped til et hotell som skulle vere bra nok for oss. Vi tok inn paa Embassy Hotel i aa betalte 35 ringit paa deling. Ca 23 kr kvar. Vi fekk et dobbeltrom aa fekk dusja oss der i kaldt vatn. Ka kan enn kreve for 23 kr liksom ;)

Etterpaa gjekk vi ut aa glodde aa aat mat paa en sokalla resturant. Ca 15 kr for kylling med salat aa chips. Etterpaa framkalla ej bilde fra Great Barrier Reef som vart overaskane bra aa betalte ca 28 kr for det (vanlig 27 bilders kamera). Om kvelden saag vi familyguy aa so sovna vi soett i dobbeltsenga vaar. Klokka va stilt paa 0615 sida vi skulle ta baat kl 07.30 aa vi va litt desorientert paa kar vi skulle gaa. Vi sto opp aa stelde oss aa va nesten klare til aa gaa naar ej saag paa MI klokke. Jauda, LC hadde gloemt aa stille klokka si so kl va 04.15 naar vi sto opp, hehe. Vi sovna like fort igjen heldigvis men va megatroette naar vi matte opp igjen bere en times tid etterpaa.