søndag 9. desember 2007

Phuket og Railey Bay

Som dokke ser so kosa vi oss vilt paa tur. Her e helt nydelig i Thailand (sjoel om her e ekle do, kloakklukt aa anna snacks langs med). No sitte vi i Krabi aa skal vidare til Railey Bay der vi blir til den 17 desember. Daa he vi fly til Kuala Lumpur aa so e de heeeeeeeim :) De e som dei sei: Borte bra, men hjemme BEST!! Uten tvl :) Gleda mej vilt til aa sjaa dokke alle igjen aa kose mej la me dokke heile jula!!

Vi he vore paa Patong i Phuket no i 4 daga aa der va de bere slappeavings aa kose ossings.. Vi saag ikkje so mykje av byen anna enn shoppinggata aa stranda, men ej likte mej der. Litt for mykje ekle ladyboys for min smak men ellers greit ;) Paradis for gamle skitne grisa so e ute etter thaidame vertfall.. Eller thai"dame".. Va ikje lett aa sjaa forskjell.

Fest me ballonga paa haude..

For to daga sida hadde vi oss en kjekk fest ,ed ballongfigura aa pingpong-show (uten at ej skal gaa naermare inn pa dka det e, hehe). Amalie klarte aa bli "angrepe av en ladyboy med et orkide-smykke aa Malin blei rana under PP-showet. Men foruten om det so he det gatt som smurt.

Vi e 6 jente ilag no aa paa Railey moete vi tre jente aa to guta fra klasssa som vi e la me siste tida i Thailand.

Fe sjaa om ej fe skreve noke meir seinare, no maa ej stikke.. Baaten gaar snart :)
Railey Bay - Her blir ej mi siste veke :)
LOVE YOU GUYS!!! AA God Jul til dei som ej ikkje ser foer julafta :) smask.

søndag 2. desember 2007

Thailand e fantastisk land!

Heiaaa :) No sitte ej also paa ei oey so heite Koh Lanta. vi skulle egentlig reise til Phuket den 1. desember, men for til Lanta istaden fordi der va so monge andre folk fra gruppa. So no e vi samla 8 jente aa to guta fra gruppa aa de e GOEY!!! Vi blir her i 5 daga, dvs vi reise til Phuket paa fredag. He ikkje sett so masse av Lanta enda si da vi kom i gaar aa he bere laxa ved bassenget i heile dag, men her virka fint.. aa so he vi funne en resturant her so he kjempegod mat! En engelsk matt aa hass thaidame so drive den. Jeuda.. I morga skal alle ti leige kvar sine mopeda aa farte rundt paa oeya aa kjike.. Vekje ka dagen vil by paa men haape vi vinne baade fine strende aa spennande ting aa sjaa.. Paa Onsdag e planen aa fare paa Elephant Trekking. det kan bli spennande ;) Ej aa ei anna paa gruppa skal kanskje en dag paa kajakk padling ogsaa aa sjaa nokre grotte aa sann.

E ikkje so veldi mass espennande aa fortelle enda for dagane paa Phi Phi gjekk i grunn ut paa strandliv aa handlings aa de hekje skjedd noke spanande enda paa Lanta. Men ej skal oppdatere folkens :) Planen vidare e vertfall Lanta til fredag, Phuket ca ei veke, Krabi til den 17 for daa he ej fly til KL. Derfra reise ej Til Amsterdam aa Norge den 19 aa e heime i Oersta i femtida paa ettermiddagen Torsdag den 20 Desember :D Love you alle sammen!!! Smask.

tirsdag 27. november 2007

Every step I take, every move I make, ting blir berre bedre aa bedre :D

Hei igjen folkens..

No befinne ej mej paa en av verdens perle, nemlig Ko Phi Phi.. Eller rettare sagt Phi Phi oeyene. Her e helt vidunderlig vakkert aa ej visste ikkje at strende kunne vere so fine som dei e her. Strendene e kvite aa endelause aa det vrimla i folk fra alle dela av verden.

Stranda der ej bada mej kvar dag :D

Turen til Thailand:

Vi va som sagt i Malaysia, nermare bestemt paa Tioman Island aa hadde finever i to daga, men so kom regnet. Det e jo monsoon der aa vaeret e litt ustabilt. Etter tre daga me regn bestemte vi oss for aa reise til Thailand med buss aa tog i stedet for aa vente til vi egentlig skulle flyge dit 5 daga etter. Etter 6 tima me buss, 13+1 time me tog, aa 4 tima me minibuss va vi endelig framme i Krabi der vi tok inn paa ett Guesthouse.

Guesthouse i Krabi

Her va de baade reint aa fint aa vi betalte vel ca 75 kr for ei natt paa deling :) Dusj aa do va der ogsaa sjoelvsagt ;)

Dagen etter blei vi henta utafor kl 0900 av en rar buss som kjoerte oss til kaia. derfra tok vi baat i ca 1,5 tima aa havna etterkvart til deilige Phi Phi oeyene. Vi booka inn paa nokre kjempefine bungalowa naer stranda aa der he vi bodd sida. Der e to senge, do som FLUSHA, dusj, TV, safe, nye sengkle aa handduka kvar dag, nye store badehandkle kvardag, aa kjempe idylliske omgivelsa.. Alt ditte for 1000 baht natta, som e ca 166 kr paa deling ;) Nei ej skal slutte aa snakke prisa her, men ej e bere so fasinerte av at ting kan vere so billig! Jessda.

Her e vertfall bungalowane vi bor i paa rekke aa rad..

Dagane he gaat ut paa aa ligge paa stranda, ete go mat aa glane i shoppebudene aa handle litt. Kveldane he vore mykje same glaninga, utenom et par gonga der vi va ute. Her e mykje norske aa svenska paa vaar alder aa backpackera fra heile verda. Veldi kjekt aa endelig ha folk aa prate me. va litt for ensomt paa Tioman sida der ikkje va sesong i de heile tatt. For aa sei de enkelt; Vi STORKOSA OSS!!!

Den 24 november so va her ei feiring som foregaar en gong i mnd (slik ej forsto det) Det heite Loy Krathong festival aa det foregaar nar det e fullmane. da laga dei innfoedde nokre dekorasjona (som flyte paa vatn) aa so kan folk kjoepe dei viss dei ikkje fe gratis paa rommet slik som vi gjorde ;) Dei skulle settast paa sjoen paa stranda kl 20.00 med lys og roekelse paa for aa hylle sjoegudane eller noke liknande. Det va kjempefint aa sjaa paa naar hundrevis av slike flaut i sjoeen med lys paa aa masssssse folk paa stranda.

Her e ej me vaar dekorasjon om vi fikk paa rommet paa P.P. Casita.

I dag e de den 27 november (men ej vekje ka dag de e, hehe. Gaar litt i surr me dagane naar enn e paa tur:) aa planen e aa reise vidare til Phuket den 1.desember aa bli der ei vekes tid. Etter det veit ikkje vi ka vi skal, men vi finne oss vel ei strand en eller anna plass i Thailand :)

Middagstid paa stranda :)

23 daga til ej kjeme heimjenn, aa ej gleda mej som en liten unge :)

Glade i dokke!!!!!!!

mandag 19. november 2007

Pulau Tioman.. Malaysias perle :)

(ej he lagt ut for tre daga so dokke maa ned paa sida aa begynne aa lese fra 16.11.07 :)

18.11.07

Ej forste ikkje malaysisk skrivespraak so ej vekje korleis ej legge ut bilde her.. e vel uansett umulig me tanke paa kor TREGT(!!!!!) nettet e her ogsaa :)

Idag vokna vi gryyytidlig av en hane som stod rett utafor cabin'en vaar aa gaula.. Sto opp i ni tida fordi vi hadde en avtale med en kjempeskjoenne gammale mann som skulle baat'e oss til ei oey som heite Coral Island (ser den fra Tioman Island) der vi skulle snorkle. Vi moette opp aa fekk utdelt snorkleutstyr og so gjekk vi ned i baaten.

Vi kjoerte foerst to stk til ei strand som heite ABC Beach paa Tioman, aa der va so fint at vi fann ut der aa da at dit skulle vi stikke dagen etter aa bo der i et par daga. Han mannen kunne frakte oss dit med baat sa han. Naar vi slapp av dei to folka (infoedde) so ropte der ei dame som lurte paa om vi skulle til Coral Island. Ho ville bli me aa fortalde at ho hadde proevd aa faa tak i folk heile veka som skulle dit. Etter en morsom aa bumpette tur me ikkje verdas stoedigaste baat so kom vi fram til Coral. Der fekk vi beskjed om aa legge handa uti vatne me noke broed i. Fiskane kom i fleng aa aat av hendene vaare.. Driitkult!!

Under vatn va de helt fantastisk fint me masse farga koralla aa fiska.. Fiskane va kjempenyskjerri aa nokre gonga va der so monge rett forann maska mi at ej saag ingenting.. So satte ej i et hyl gjennom snorkelen naar en av dei beit mej i oera. Hehe :) Jauda.. vi va paa tre forskjellige plassa aa snorkla aa sjansane for aa sjaa baade blekksprut aa skilpadde va store, men vi saag desverre ingen :( MEN, ej saag Nemo'a :D Dei va dritsoete aa de va akkurat sann so paa filmen.. Dei gjoemte sej inni sann korallrev so ser ut so spaghetti aa der va bittebittesmaa Nemo baby'a so for omkring inni korallane.. NICE!! Til slutt va vi paa Blue Laguun aa bada oss.

Krittkvite sand so loooongt du kunne sjaa baade paa land aa nedi sjoeen..Malaysia e et FANTASTISK LAND!!!!!!!! Etterpaa kom vi i land igjen paa Salang Beach, der vi bor, aa ho dama (som for oevrig va 43 aar) blei me i land aa aat lunsj der ilag med oss foer han mannen (Terry) kjoerte ho til ABC me baat igjen. Til lunsj fikk vi maur i maten. DE va ikkje so veldi deiligt, men vi aat no forde. Her e so masse sann mini mini mini pissemaur aa dei kjeme i maten overalt. Men de e no bere proteina ,) Gleda mej til aa komme ABC Beach imorga.. E i grunn nok me to daga paa en bitteliten plass me null folk ;) Pluss at der kosta de 15 ringit for dobbeltrom MED myggnetting. Dvs under 25 kr for natta. Delt paa to ;) De e so latterlig billi her. I kveld skal vi Kjoepe en fersk fisk me en eller anna so he vore aa fiska aa so skal vi paa en mini resturant som visst nok tilbereda fisk til dej viss du he me dej fisk sjoel. De kan bli spennande ;)

PS: Las forresten paa et skilt her borte at viss en muslim drikke, selge eller kjoepe licker or any other intoxicated drink (dvs oel, sprit o.l) so vil dei faa 5000 RM i bot (ca 8000 kr), fengsel i opp til tre aar aa 6 piskeslag. JEARRAAA!!! Nice.. Vi he bestilt oss oel me han Terry idag.. Fire smaa oel kvar so han maa hente paa en anna del av stranda. Haape han ikkje verte fengsla aa piska ;)

17.11.07

Vi kom fram til Tioman etter en ca 2 timers lang baattur og va lettare deprimerte naar regner hoelja ned. Vi spurde en lokal mann om det regna masse her for tida aa fekk til svar at det «e tross alt monsoon(regntid). Foerste rommet vi fekk va en stor vaat flekk paa senga fordi det lak i taket.l Humoeret datt. Vi fekk bytta rom aa der va de heldigvis toert, men minst like masse maur paa golvet som i det forrige rommet. (e faktisk ikkje so gale so de hoeres ut.. Enn blir vandt me de meste her :)) Plutselig forsvann skyene aa regnet aa Salang Beach viste sej aa vere de finaste ej noken gong he sett.

Vi enda opp me aa ligge paa stranda heile dagen aa vi plukka skjell i haugevis som vi laga macrame-smykke av. Paa tur til andre sida av stranda saag vi noke ej trudde va ei krokodille me engong. Jesus kor ej kjipte mej. Gigantiske Iguana kryr det av paa oeya her, men slik vi he forstaatt det so e ikkje dei falrige. Heller redde oss. Dinne va vel ca 1,5 meter lang.

Godt solbrendte i nakken av all plukkinga tok vi turen til hytta vaar aa fekk dusja oss.

So gjekk vi ut med kamera aa skulle ta bilde av oeya. Vi fann ei huske paa en skikkeli idyllisk plass aa bestemte oss for aa ta bilde der av oss sjoel.

Midt i photosessionen skjedde vel noke av det so he vore kulast paa heile turen. Der kom en APE gaa'ande rett mot oss. Ej blei foerst veldi redde forde han va so braasikker aa kom imot oss i stor fart, men han stoppa opp et par meter i fra oss aa bere kjika paa oss foer han tusla vidare. De e so kult naar sanne dyr bere dukka opp i de fri.. E liksom ikkje de samme som naar vi e i dyrehage :)

Seianre saag vi en katt uten auge, men de kan vi ta naar ej kjeme heimjen ;)

Om kvelden dusja vi, ilag, igjen, sida vi he funne ut at de e kjekkast. Aa staa i dusjen me maur paa golvet aa firfisle paa veggane utafor so e de godt aa ha ei hand eller en fot aa holde i, eller vertfall ha i naerheita ;) Kvelden bydde paa bildesjaaing, fnising, dagbokskriving aa familyguy :)

16.11.07

Kjempedopa aa sleten av flyturen tok vi taxi fra Kuala Lumpur flyplass i hall 8 tida om morgonen. Turen gikk til Puduraya Taxi and Bus central der vi rakk akkurat bussen som skulle til Mersing. Etter 6-7 tima i buss med X-antall motorstopp kom vi endelig fram til Mersing der baaten til Tioman skulle gaa. Naar vi kom til Baathavna hadde siste baaten akkurat gaat aa vi saag den forsvinne rett forann augene vaare. Vi maatte ta inn paa hotell i Mersing for natta. En mann kjoerte oss etter tur paa en sur gammal moped til et hotell som skulle vere bra nok for oss. Vi tok inn paa Embassy Hotel i aa betalte 35 ringit paa deling. Ca 23 kr kvar. Vi fekk et dobbeltrom aa fekk dusja oss der i kaldt vatn. Ka kan enn kreve for 23 kr liksom ;)

Etterpaa gjekk vi ut aa glodde aa aat mat paa en sokalla resturant. Ca 15 kr for kylling med salat aa chips. Etterpaa framkalla ej bilde fra Great Barrier Reef som vart overaskane bra aa betalte ca 28 kr for det (vanlig 27 bilders kamera). Om kvelden saag vi familyguy aa so sovna vi soett i dobbeltsenga vaar. Klokka va stilt paa 0615 sida vi skulle ta baat kl 07.30 aa vi va litt desorientert paa kar vi skulle gaa. Vi sto opp aa stelde oss aa va nesten klare til aa gaa naar ej saag paa MI klokke. Jauda, LC hadde gloemt aa stille klokka si so kl va 04.15 naar vi sto opp, hehe. Vi sovna like fort igjen heldigvis men va megatroette naar vi matte opp igjen bere en times tid etterpaa.

onsdag 24. oktober 2007

Endelig Japan

HEEEEIAAA!! No e ej endelig i Japan aa det e deiligt! Flyturen gjekk kjempefint daa ej sov 7 av 8 tima ca aa kvar gong ej vokna so fekk ej nokre noette me flyvertinnene so va so gode atte hjaelp!! Vi sto opp kl hall fem om morgonen paa mandag a so kom bussen aa henta oss i hall seks tida aa kjoerte oss til flyplassen i brisbane. Derfra gjekk flyet 08.50 aa so va vi framme i Tokyo i hall fem tida paa dagen, tokyotime. Derfra tok vi buss til hotellet og sjekka inn der. Foerste stopp i Japan e i Hiroshima egentlig, so ditte va bere for natta. Vi gjekk en gjeng aa skulle ete mat aa fann til slutt en japansk buffet. Der va veldig god mat aa vi aat oss stappmette alle sammen. Vi fekk i tillegg til buffeten kvar si kjeramikkpanne paa bordet med ild under med ei slags suppe nedi. Der skulle vi koke noke bacon a noke greier nedi aa ete ilag med maten vaar. Veeeeeeeldig godt!! Det dei kalla pork her e faktisk nokre syyltynne baconskive, ser det ut til. Dagen etter sto vi opp aa pakka tinga vaare aa reiste til Hiroshima. Reisa e ca like lang som Oslo til Aalesund og vi brukte ca 4 tima paa reisa. Ditte skylda dei velutvikla monorails eller ka de va de hette no igjen.. nokre tog so gjenge opp til 350 km i timen. ganske praktisk spoer du mej.

i hiroshima so sjekka vi inn paa hotel Aster Plaza der vi bor no. Etterpaa gjekk vi paa Hiroshima Peace Memorial Museum aa saag paa elenda so A bomba gjorde for 62 aar sida. Veldi spennande aa veldig roerande aa hoere paa historia til ei dame paa 75 aar som opplevde bomba naar ho va paa skulen som 12 aaring, aa som foroevrig mista bestevenninda si i eksplosjonen.
I gaar so va to og to, ej aa leneceline, med ei japansk familie aa fekk middag me dei. Det va en helt utrulig opplevelse, aa ej he aldri smakt so god japansk mat foer. Vi fekk noke so heite Udon med svin (bacon) aa so fekk vi raa fisk, japansk pizza aa noke so ligna paa faarikaal. NAM!!!! Ellers fekk vi japansk te, laerte masse ord aa utrykk, oel, proevde husmora sin kimono osv. Mannen i huset gredde ikkje slutte aa ta bilde av oss aa husmora gredde ikkje slutte aa klemme oss naar ho droppa oss av ved hotellet kl 12 om natta. Trur vi va dei seinaste heim, hihi.

No e her morgen aa vi skal ut aa shoppe litt foer vi skal moete kl hall to i dag aa sjaa japansk dans aa proeve kimono aa laere aa skrive navne vaart paa japansk. so i kveld e de Party with local people, de blir goey!! Imorga reise vi til Kyoto aa i helga reise vi til Tokyo. Skal oppdatere seianre )

Glade i dokke alle, gleda mej til aa sjaa dokke igjen!!! smask!

onsdag 3. oktober 2007

Ej he lyst aa bo her nede ej..

HEI HEI FOLKEEEENS!!! Då e de vel på tide å skrive litt igjen.. No he ej fått sånn skjenn me dei næraste heime at de e vel bere å hive innpå etkvart.. He blitt so vandt med å skrive aa i stedet for å no at de e helt rart å skrive på min egen pc :)

Sida sist so he de igrunne ikkje skjedd so maaaasse spennande med tanke på at vi he slått oss til ro her å BOR her på en måte.. Dagane går ut på å sitte på skulen å jobbe med oppgåve eller å bere henge ilag vi enten vi e edru eller ikkje. He blitt litt som at vi e heime no :) He blitt godt kjent med byen og tinga rundt mej so de e ikkje de samme spennande «veit dokke ka ej såg idag da??» lenger.. MEN.. Sida sist so he vi vore i regnskogen i Australia, i sokalla «Binna Burra». Vi tok buss i ca en og en halv time til vi kom til en ganske øde plass med masse rare hytte. Eller telt om du vil..

Her e hyttetelta vi sov i :) Veldi koselig egentlig, med masse rare dyrelyda utafor om natta..

Når ej først kom inn i telte å såg so vart ej ganske nervøs. Der va bere nokre senge me null pute å dyne, å vi frykta at det va slik vi måtte ligge sida vi faktisk skulle sove i regnskogen.. Men etterkvart so fekk vi oss pledd å nokre usle pute, som vi faktisk sov ganske godt (kanskje det va øla som gjorde det?) Ja, der va faktisk en bar.. En veldi koselig en.. Der satt vi å prata å drakk litt pils å såg på wallabe'ane som hoppa forbi i ny og ne (Wallabe = mini-kengurua) SØTE!! :) Jess.. Den første dagen i Binna Burra so gjekk vi et godt stykke gjennom skogen (tru mej lene å kristin, det va hovdeåsen nr 2!!) Fantastisk..

hovdeaasen 2 :)

Fann mej et fint tred aa kvile mej i i regnskogen..

Her hadde vore skogb rann aa ditte tredet va heilt uthola.. Tok mej en tur inni ej..

Etterkvart kom vi fram til ei opa slette der vi blei delt inn i to gruppe. Den eine gruppa begynte med bakkelave aktiviteta, og den andre (mi gruppe) begynte med høgtoppe aktiviteta. Vi fekk utdelt klatresela og hjelp, og fekk instruksa i korleis enn sikra kvarandre når en klatra. Deretter bar det oppi treda på ulike balanseaktiviteta som i hovudsak gjekk ut på å kome sej fra eine enden av vieren, vajeren? Ja also en tjukk stålstreng (kjeme ikkje på kor ej skrive de) ;) Det va ganske høgt oppe, å ej fekk LITT tendensa til panikk første gongen, men etterkvart so gjekk de veldi bra :) va kjempekjekt..

Klar for action!

Ikkje fullt so klar for action ;)

Etter et par tima so møte vi andre gruppa igjen på den opne sletta for å ete lunsj. Der fekk vi hamburgerbrød med LITT skinke, LITT ost, tomat og LITT sennep.. hehe.. Sennepen redda måltidet for det va de einaste som smakte noke.. Men ej står fast ved at det meste smaka godt når enn ete det ute i naturen :) Vi fekk også leskedrikk, melon, appelsin og ei rare kake. Ei som heite Synnøve fekk et maurbet i rompa av en raude maur som va like stor som dei to fremste ledda på lillefiongeren min forresten.. Lite deili..

Etter pausa va det vår tur til å vere med på dei «lave aktivitetane». Her blei vi igjen delte i gruppe på tre der vi sirkulerte på forskjellige posta.. Dei gjekk ut på å balansere over en tømmerstokk som va hengt opp i begge enda (veldi vinglete), komme sej fra et tre til et anna nokre meter lengre vekk uten å vere i bakken (va hengt opp masse rare ting), gå på line osv.. En gjorde arbeidet, dei to andre sikra fra kvar si side.. He masse bilde, men gidde ikkje legge ut alt her :)

Her e Ellen i full gang med en av aktivitetane.. Her va to tau festa i to tred og so va dei festa i kryss.. her skulle vi komme oss fra eine sida til den andre uten a roere bakken.. Ditta va rett foer Ellen gjekk RETT i bakken ;) hehe.. ej aa Pernille sikra..

Når dagen va over gjekk vi gjennom skogen og heim til hyttene våre.. Ej og Kine sprang opp til dei to dusjane som va der å fekk dusja oss først av alle.. Det va ganskeeeee deili.. En dusj gjer susen etter en heil dag i en klamme regnskog. Seinare fekk vi middag som bestod av noke kjøtgreier som faktisk va veldi godt, pølse (dei he VELDI rare pølse i Australia. Når du kjøpe dei på butikken so e dei rå, slik som måren din mamma før du henge na te tørk) :S jaja.. so va der brød, salat, pastasalat og sjøøøølvagt... Hamburgerbrød.. hehe.. Dei e so rare..
Om kvelden gjekk vi en liten gjeng som sagt på baren og drakk pils og koste oss.. So sov vi søtt til neste morgon. Der va forresten en «Possom» som tigga mat heile natta.. å ej fekk na til å kome helt ned til kamerae mitt.. Han hang i halen sin :) Søt..

Possom, verdens stoerste tiggedyr.. Faktisk verre enn ne Ronja.. ;)

Om morgonen åt vi frukost å so bar det ut i bushen igjen. Dinne dagen va det klatring og sånn «henge i en sele å fyke fort som F nedover ei line». Vi blei delt i to gruppe og hadde lunsj i mellom slik som dagen før. Turen til Binna Burra va kjempearti!!!! :)

Paa vei ned fra ei fjellhylle..

Lene-Celine i full fart nedover lina.. DRITGOEY!!!

Eller so va vi sta å kjørte GO Kart i går. DEEEET va gøy det.. Lene? Ej å du skal til Olsvika når de verte sumar å kjøre.. Ej kjeme til å knuse dej ;) Det va helt utruli gøy å ej fekk deeet kicket ta å kjøre.. Å konkuranse instinktet mitt vokna til di grader! Hehe.. Å ej va faktisk litt go, for ej kom på 2 og 3 plass kvar gong ;)

Klar for kamp

bikka 64,7 km i timen ;)

Ditte va også en kjempeløyen dag å ej skulle ØNSKE at dokke kunne vere her la me mej bere for å sjå kor bra ej he de.. Ej blir helt kvalm når ej tenke på at det e bere tre veke til ej reise her i frå.. Men I'll be back.. De ekje tvil engong. :)

Ellers so e planen å fare til «Wet'n'Wild» på Laurdag, som e et kjempestort badeland. Kjekkaste som finst :) Å helga etterpå skal vi til Byron bay å surfe å slikke sooool.. Skal oppdatere etter ej he vore der :) Å so skal ej sjå om ej fe legge ut litt fleire bilde på Facebook.. He LITT masse bilde til vinkvelden vår systene mine :):):):):) Oohhh.. gler mej til å vere la me dokke jenn :) å brorane, å ne mamma.. å alle :) smask..

No avlsutta ej for dinne gong, å so kan ej no sei at de e beeeere å ringe mej. Nr mitt va feil på msn so dei so he sendt mld eller noke: Ej hekje fått den! Nr e: +61 421416596 :) Eller send mej en mail på epost eller facebook :) alltid like kjekt å høre heimafra..

Ej e veldi glade i dokke alle golla mine. Kristin, gi brorane en suss fra mej å sei ej e gladast i dei i heile verda. :) Smask!

mandag 17. september 2007

saann gaar nu dagan..

No sitte ej paa skulen aa tenkte ej skulle skrive litt paa bloggen min. I dag he ej leie i sola paa Southbank aa lest i ei bok so heite "Hiroshima and Nagasaki - The physical, medical and social effects of the atomic bombings". Veldi spennande bok, men altfor monge medisinske ord og utrykk som ej ikkje finne i ordlista mi engong (paa engelsk). skal bli spennande aa sjaa kor de verte naar ej skal begynne aa skrive oppgava mi, som forresten skal handle om ettereffektane av bombinga i Hiroshima og Nagasaki. spennande tema iallefall!! Gleda mej til vi skal paa museum i hiroshima i japan naar vi skal dit :)

Ellers so he helga vore veldi kjekke. Paa fredag va ej paa kino aa saag "The bourne ultimatum" og so va vi en tur paa en festival i the valley etterpaa.. Masse konserta aa siiiinnsjukt med folk. Blei ikkje noke oel-drikking sida visakortet mitt ikkje fungera som "over eighteen-card", so ej fekk ikkje kjoepe oel.. hehe. Maa ha me mej passet naar vi skal ut, det e litt kjipt. Laurdagen va vi paa Dreamworld, noke som viste sej aa vere en mix av karusella, badeland OG dyrepark.. Pictures coming up!

Ditte va dei tre kjekkaste karusellane!

den oeverste der va 120 m hoeg, der vi blei firt opp paa toppen for so aa sitte der leeenge aa so plutseli va de fritt fall ned. iiiiiik.. Ej begynte nesten aa grine paa toppen for ej angra sann, men kicket veien ned igjen va helt fantastisk!! Huska du den i danmark, lene? den va 84 meter hoeg (berre) ;) seinare paa dagen tok ej aa 4 til turen til badelandet ved siden av.. He ikkje noke bilde derfra, men det va kjempeloeye!! masse sklie og sanne sentrifuge.. Men dagens, eller heile turen sitt hoegdepunkt hittil maa vere ditte:

He dokke sett nydligare koalabjoern??? Den va so skjoenne!! me verdfas nydligaste pels..! Aa kenguruane me va kjempegode.. Laag bere fritt rundt inne paa et avsperra omraade der vi kunne kose me dei slik vi ville. Men ingenting slaar koalaen.. Den va helt utruli nydelig! :) aa bere for aa sei de, den he ikkje tissa paa mej, men ej he en vaate bikini under ;) ellers so va der mange andre dyr som va kjekke aa sjaa. Verdt aa nevne e vel ei enorme krokodille aa en tiger.

Seinare paa laurdagskvelden va heile AA-gjengen ute paa fest.. Det va kjempe kjekt.. Hadde vorspiel med dei som bor i The valley, aa so for nokre paa festival aa nokre paa down under bar i byen. Ej aa tre til va paa down under bar der vi blei kjent me to lokale guta som inviterte odd med paa dagstur til sunshine coast paa nordkysten dagen etter. Dei henta oss dagen etter i ti tida, aa so hadde vi heile dagen paa stranda. Det va en deili soendag! (bilde under)

Men no maa ej ta aa proeve aa faa begynt paa oppgava mi. ej savna aa faa mail folkens!!!!! klaga over at ej e daarlig aa oppdatere, men ej veit jo ingeting om ka so foregjenge heime helder. hihi..

glade i dokke, aa mamma, du maa helse ne momle aa na best aa sei ej e glade i dei! Kos dokke heime i dritvaeret (hoerte fresten de va snoestorm paa hardangervidda, hoho) Vi hadde 30 grade her i dag ;) knegg.

Snakkast soete golla mine.. see yah :) Hanne.